Bezárás
CosmoBeauty / Bőrápolás / Csekkold a Cosmo Beauty Awards 2020 EGYÉB kategóriájának nyertes termékeit!

Csekkold a Cosmo Beauty Awards 2020 EGYÉB kategóriájának nyertes termékeit!

Tudj meg többet a győztes különlegességekről egyenesen a márkák képviselőitől!
Csekkold a Cosmo Beauty Awards 2020 EGYÉB kategóriájának nyertes termékeit!

A Cosmo Beauty Awards a világ legmenőbb szépségtermékeinek versenye. Idén 6 kategóriában, 35 alkategóriában hirdettünk nyerteseket a szakmai zsűri és a Cosmo.hu olvasóinak szavazatai alapján. Olvass tovább, és egy csomó érdekességet tudhatsz meg az EGYÉB kategória győztes termékeiről!

 

Az olvasók szavazatai alapján AZ ÉV INNOVÁCIÓJA kategóriában 1. helyezett a NIVEA Q10 Cushion

Aki nyilatkozik: Pillár Gabriella Beiersdorf / NIVEA Arcápolás Brand Manager

Mi a termék különlegessége, ami miatt szerinted ilyen előkelő helyezést ért el a versenyben?

Nagyon örültem, mikor meghallottam az eredményt, mert úgy gondolom a NIVEA Q10 Cushion valóban megérdemli ezt a díjat. Egyetlen kompakt termékben kínál megoldást három problémára. A NIVEA-nak több, mint 100 éves tapasztalata van már a bőrápolásban, ezt a tudást tudtuk alkalmazni, hogy megfelelő hidratálást biztosítsunk a bőr számára. Ez sok alapozónál nem mondható el. De a hidratálásnál nem álltunk meg, a ráncokkal is felvesszük a versenyt a bőrazonos Q10 koenzimet tartalmazó formulával. Végül, de nem utolsó sorban a színpigmentek hozzáadásával egységesíthetjük arcbőrünket és elfedhetjük a kisebb bőrhibákat, mindezt a kompakt kialakításnak köszönhetően egy rohanós reggelen vagy akár napközben is megtehetjük. Igazi kis jolly joker, ha kevés az időnk és valljuk be, ez gyakran megesik.

Milyen tanácsot tudnál adni a termék használatához?

Elsőként válasszuk ki a megfelelő árnyalatot. Két tónusban, egy világosabb és egy sötétebb kivitelben kapható. A dobozban található egy kis párna, ezt kell a kis szivacsba nyomkodni majd felvinni a bőrre. A formula elég folyékony, így könnyen el tudjuk oszlatni a bőrön. A kis tükörnek köszönhetően pedig útközben is bármikor felfrissíthetjük magunkat, ha szükségesnek érezzük.

Milyen volt a te legelső találkozásod a nyertes kozmetikummal?

Nagyon tetszett, hogy nem egy BB krémhez hasonló tubust kapott a termék, hanem tényleg már a dekorkozmetikára hajazó kompakt csomagolást, applikációs párnával, tükörrel. Tényleg jó érzés kézbe fogni és használni. Mikor megkaptam az első tesztpéldányt épp biciklivel mentem munkába és nagyon jól jött, hogy egy megbeszélés előtt még rendbe hozzam magam. Nekem már akkor belopta magát a szívembe és a táskám nélkülözhetetlen darabja.

 

A szakmai zsűri szavazatai alapján AZ ÉV INNOVÁCIÓJA kategóriában 1. helyezett a Nu Skin ageLOC LumiSpa Accent & IdealEyes

Aki nyilatkozik: Hegedűs Judit, marketing menedzser, Nu Skin, kelet-európai régió

Mi a termék különlegessége, ami miatt szerinted ilyen előkelő helyezést ért el a versenyben?

A helyezés kulcsa meglátásom szerint egyrészt a termék innovációjában rejlik, másrészt abban, hogy az otthon használatos szépségápolási eszközök egyre népszerűbbé és keresettebé válnak.  Az ageLOC Lumispa Accent & Ideal Eyes a szemkörnyék ápolásásra kifejlesztett eszköz, mely kíméletes, masszázsra emlékeztető mozdulataival frissíti a tekintetet.

Milyen tanácsot tudnál adni a termék használatához?

Nagyon praktikus készülék, hiszen reggel és este csupán egy-egy percet vesz igénybe a használata. Az IdealEyes szemkörnyékápolóval együtt alkalmazva finoman radírozza és élénkíti a szem érzékeny területét, valamint csökkenti a szem alatti karikákat és puffadtságot, miközben feszesíti a bőrt.

Milyen volt a te legelső találkozásod a nyertes kozmetikummal?

Fantasztikus élmény volt először meglátni és kézbe venni, majd kipróbálni ezt az igazán innovatív szépségápolási kisgépet. Eddig még sosem volt alkalmam ilyen típusú szemkörnyékápolásra. Mondanom sem kell, hogy ez lett az új kedvenc Nu Skin termékem.

 

Az olvasók szavazatai alapján AZ ÉV GREEN INNOVÁCIÓJA kategóriában 1. helyezett a Dove Powered by Plants Tanúsított természetes dezodor Geránium illattal

Aki nyilatkozik: Szőke Nikolett Unilever Magyarország Kft. Innovation Brand Manager – Dove

Mi a termék különlegessége, ami miatt szerinted ilyen előkelő helyezést ért el a versenyben?

A Dove Powered by Plants Tanúsított természetes dezodor Geránium illattal egy igazi újdonság, mely az egyre relevánsabb természetes trendre ad választ, így az idei év meghatározó innovációja lehet. Egy dezodor, mely nem csak akár 24 órás védelmet nyújt a kellemetlen szagok ellen, segít puhává és simává tenni a hónalj bőrét, 99% természetes eredetű összetevőkkel és 100% természetes eredetű illatanyaggal készül, de mint az első Dove Eco-spray, természetes levegő (nitrogén) hajtógázzal működik, így környezetbarát is. Ez az EcoCERT Greenlife által tanúsított COSMOS natural minősített, PETA Cruelty Free tanúsított* dezodor 75 ml-es kiszerelésben érhető el, azonban a 75 ml-es flakon, mely ugyanannyi ideg tart, mint a 150 ml-es Dove aeroszol. (*A Dove világszerte nem tesztel állatokon.)

Milyen tanácsot tudnál adni a termék használatához?

A Dove Powered by Plants Tanúsított természetes dezodor Geránium illattal mindennapos használatra alkalmas mindenki számára, aki természetes megoldást keres. Kis kiszerelésének köszönhetően befér a női táskákba is, így nem csak otthoni használatra alkalmas, de jó társ lehet utazások során is.

Milyen volt a te legelső találkozásod a nyertes kozmetikummal?

A Dove Powered by Plants Tanúsított természetes dezodor Geránium illattal már a legelső kipróbálási alkalom során bizonyította amit elvártunk tőle. Kellemes, frissítő érzet, varázslatos, virágos illattal kombinálva és annak ellenére, hogy egy természetes termék, valóban hozta az elvárt teljesítményt a kellemetlen szagokkal elleni tartós védelem kapcsán.

 

A szakmai zsűri szavazatai alapján AZ ÉV GREEN INNOVÁCIÓJA kategóriában 1. helyezett az Annabelle Minerals Brow Like Wow ásványi szemöldökpaletta

Aki nyilatkozik: Csapó Julia Country Annabelle Minerals Manager Hungary

Mi a termék különlegessége, ami miatt szerinted ilyen előkelő helyezést ért el a versenyben?

A szemöldökpaletta több szempontból is különleges, ugyanis összetételét tekintve nemcsak szépíti, de ápolja is egyben a szemöldököt. A három természetes, préselt szemfesték egy újrahasznosítható papírcsomagolásban található, mely a #lesswaste jegyében készült.

Milyen tanácsot tudnál adni a termék használatához?

Első lépésként válassz egyet a barna árnyalatok közül, vagy keverd ki a hozzád legjobban illőt, majd egy vékony ecset segítségével formázd kedvedre szemöldöködet. Finom, vékony csíkokkal töltsd ki az esetleges foltokat, így természetes hatású lesz a végeredmény. Ha kész, a bézses árnyalattal emeld ki szemöldököd ívét.

Milyen volt a te legelső találkozásod a nyertes kozmetikummal?

A paletta márkánk nagy büszkesége, ugyanis ez az első préselt termékünk. Nagyon sokat dolgoztunk rajta – magukon az árnyalatokon, illetve a környezettudatos csomagoláson is. Mikor először kezembe vettem, emlékszem, hogy teljesen lenyűgözött a szemfestékek pigmentáltsága és szinte krémes állaga.

 

Az olvasók szavazatai alapján AZ ÉV DENTÁLHIGIÉNIAI TERMÉKE kategóriában 1. helyezett a Signal White Now Forever White fogkrém

Aki nyilatkozik: Hegedűs Dóra Unilever Magyarország Kft. Junior Brand Manager, Oral Care HUAD

Mi a termék különlegessége, ami miatt szerinted ilyen előkelő helyezést ért el a versenyben?

Elsősorban az azonnali fehérítő hatását emelném ki, ami optikai és ideiglenes. A mögötte álló, klinikailag igazolt technológia a színtudományon alapul, vagyis azon, hogy a kék és a sárga ellentétes színek, így hatásukkal ellensúlyozzák egymást. Ezért a fogkrém kék-zafír pigmenteket tartalmaz – a habja is kék, de ettől nem kell „megijedni” –, melyek segítenek elfedni a fogak sárgaságát és fehérré tenni azokat. Emellett az is hozzájárulhat a termék sikerességéhez, hogy friss, mentolos íze révén rendkívül tiszta érzetet ad a szájnak.

Milyen tanácsot tudnál adni a termék használatához?

A fogkrém formulája gyengéd a fogzománchoz, így napi rendszerességgel használható a szépségápolási rutin részeként. Kifejezetten ajánljuk azonban olyan különleges alkalmak előtt, mint például a randik, az esküvők vagy az állásinterjúk, ahol fontos a magabiztos fellépés.

Milyen volt a te legelső találkozásod a nyertes kozmetikummal?

Nagyon izgatottak voltunk amiatt, hogy vajon a valóságban is olyan szép lesz-e, mint az előzetesen kapott termékfotókon. És igen, sőt, felül is múlta a várakozásainkat! Egyedi, arany-fehér színű csomagolása által szerintünk szuperül mutat a fürdőszoba polcán és a kozmetikai táskában is.

 

A szakmai zsűri szavazatai alapján AZ ÉV DENTÁLHIGIÉNIAI TERMÉKE kategóriában 1. helyezett a Swiss Dent Extrem intenzív fehérítő fogkrém

Aki nyilatkozik: Astrid von Stockar CEO & Co-Owner Swissdent Dental Cosmetics, Zürich

Mi a termék különlegessége, ami miatt szerinted ilyen előkelő helyezést ért el a versenyben?

A Swissdent Extreme egész története nagyon különleges! Egy svájci fogorvos fejlesztette ki, a betegei legfőbb érdekeit szem előtt tartva. Svájcban gyártják, egy olyan technikai innovációt alkalmazva, amely a fogak enzimekkel történő tisztításán alapszik, ahelyett, hogy „dörzsölő hatású” szilikátokat tartalmazna – ami alapján egyébként a többi fogkrém működik. Továbbá globális szabadalommal is rendelkezik arra az újszerű ötletre vonatkozóan, amely szerint mikronizált kalcium-peroxidot alkalmaznak egy nagyon hatékony, ugyanakkor gyengéd fehérítés érdekében. Ez maga az orvosi háttér, de végeredményben a lényeg, hogy az emberek nagy különbséget éreznek, mihelyt elkezdték használni a terméket. Majdhogynem rabjai lesznek ennek a „selymes érzetnek” a fogaikon.

Milyen tanácsot tudnál adni a termék használatához?

Az optimális fehérítés elérése érdekében hagyd, hogy a fogkrém egész éjszakán át „dolgozzon”. Lefekvés előtt tisztítsd meg a fogaidat, de csak köpd ki a fogkrémet ki, ne öblítsd ki vízzel a szád. Mivel alvás közben nem iszunk vagy eszünk, a fogkrém folyamatosan képes fehérítő hatást kifejteni, kivéve, ha lemosod.

Milyen volt a te legelső találkozásod a nyertes kozmetikummal?

A terméket először Dr. Velkoborsky kezében láttam, egy 15 évvel ezelőtti Cannes-i filmfesztiválon. Abban az időben televíziós műsorvezető voltam, és a Svájci Nemzeti TV-nek számoltam be arról az innovatív fogorvosról, aki Swissdent Extreme tubusokat osztogatott minden hollywoodi csillagnak, akivel csak az utcán, vagy a filmvetítések előtt a vörös szőnyegen találkozott. A filmsztárok igencsak meg voltak lepődve, hogy egy idegen fogkrémet ad nekik, ugyanakkor imádták a gyönyörű fehér fogak gondolatát és a mögötte lévő svájci történetet. Ezt a féle „film-kapcsolatot” mindmáig megőriztük, és számos olyan filmcsillagról tudunk, akik termékeinket használják.

 

Az olvasók szavazatai alapján BEAUTY FAIR TRADE FENNTARTHATÓSÁG kategóriában 1. helyezett a Ben&Anna Pink Grapefruit natúr deo stift

Aki nyilatkozik: Branner Ida Creative World Kft. Brand manager

Mi a termék különlegessége, ami miatt szerinted ilyen előkelő helyezést ért el a versenyben?

A termék különlegessége, hogy természetes eredetű összetevőkből áll, alumíniumvegyület-mentes, vegán. A dezodor minősített natúrkozmetikum, rendelkezik NaTrue és ICADA minősítéssel egyaránt. Hatékony, sokáig elég, ráadásul többféle illatban is elérhető, így mindenki megtalálhatja a hozzá leginkább illő dezodort. Büszkék vagyunk rá, hogy 100% újrahasznosított papírból készült lebomló csomagolású termék nyerte el az olvasók tetszését a kategóriában!

Milyen tanácsot tudnál adni a termék használatához?

Használata nagyon egyszerű: le kell venni a tetejét, felnyomni a tubus alját hüvelykujjal és odatartani a bőrhöz, hogy felpuhuljon a dezodor!

Milyen volt a te legelső találkozásod a nyertes kozmetikummal?

Régóta szemeztem vele, örülök, hogy átálltam erre a vegán, káros anyagoktól mentes dezodorra. Amellett, hogy megbízható védelmet biztosít a szagokkal és izzadtággal szemben, szerencsére nem ragad és nem hagy zsíros érzést a bőrön. Könnyű használni és az illata is szuper! Csak ajánlani tudom mindenkinek.

 

A szakmai zsűri szavazatai alapján BEAUTY FAIR TRADE FENNTARTHATÓSÁG kategóriában 1. helyezett azAuthentic Beauty Concept Indulging Oil

Aki nyilatkozik: Terták Nikolett Senior Trade Marketing Manager Henkel Beauty Care Professional

Mi a termék különlegessége, ami miatt szerinted ilyen előkelő helyezést ért el a versenyben?

Az Authentic Beauty Concept Indulging Fluid Olaj tökéletesen beleillik a szortiment többi terméke közé, hiszen vegán, szilikonoktól és parabénektől mentes, emellett 100%-ban újrahasznosítható csomagolásban van. Attól igazán különleges, és emiatt szeretik sokan illetve az én egyik kedvencem is, hogy nem olaj állaga van (a folyadékot a Crambe Abyssinica magjából nyerik), és így nem nehezíti el a hajat, mégis az ápoló olajok minden előnyével rendelkezik: simítja a gubancos tincseket, lezárja a töredezett hajvégeket, védelmet nyújt a hajszárító hőhatásai ellen, magas fényt és finom tapintást biztosít úgy, hogy nem kell tartanunk a zsíros hatástól.

Milyen tanácsot tudnál adni a termék használatához?

Mivel ez egy folyadék, csínján kell vele bánni, hiszen jobban folyik, mint egy olaj. Csodálatos üvegben van és óvatosan kell adagolni, mert kevés is elég belőle – emiatt aztán hónapokig kitart. És nem csak törölköző száraz hajon használható – ha egy kis extra puhaságra és fantasztikus illatra vágyunk, száraz hajra is felvihetjük.

Milyen volt a te legelső találkozásod a nyertes kozmetikummal?

Először meglepett, hogy ez tényleg egy folyadék. Majd az illata nyűgözött le, nagyon kellemes, ahogy a teljes Authentic Beauty Concept termékcsaládnak. De imádom, hogy az egyébként könnyen kócolódó hajamat milyen könnyen ki tudom fésülni a használata után.

 

Az olvasók szavazatai alapján A LEGJOBB MAGYAR TERMÉK kategóriában 1. helyezett a Geek & Gorgeous 101 HA 5 Light

Aki nyilatkozik: Rácz Judit Geek & Gorgeous Kft. – a Geek & Gorgeous anyukája (a Helia-D-vel közös márka), kozmetikai vegyész

Mi a termék különlegessége, ami miatt szerinted ilyen előkelő helyezést ért el a versenyben?

Egyrészt az összetétele: 5féle, különböző molekulaméretű és -szerkezetű hialuronnal átfogó segítséget képes adni vízhiány ellen vagy annak megelőzésére. Másrészt a textúrája is különleges: vízkönnyű, hipp-hopp beszívódik. Plusz, az ára is barátságos.

Milyen tanácsot tudnál adni a termék használatához?

A hialuronsav olyan a bőrápolásban, mint a túró rudi a napban: mindig elfér. Használhatod bármikor, amikor egy kis extra hidratálásra van szükséged, reggel/este. Önmagában vagy akár esti hidratálóba cseppentve is szuper!

Milyen volt a te legelső találkozásod a nyertes kozmetikummal?

Termékfejlesztőként először a laborban találkoztam vele. Az az igazság, hogy sokadjára lettem igazán elégedett a formulával, és mikor elkészült, akkor sem tudtuk eldönteni, hogy ez a vízkönnyű vagy a selymesebb verzió legyen a végleges. Végül mindkettő lett, a HA 5 Lightot inkább a kombinált/zsíros bőrűek, a Richet a normál/száraz bőrűek szokták szeretni.

 

A szakmai zsűri szavazatai alapján A LEGJOBB MAGYAR TERMÉK kategóriában 1. helyezett az Omorovicza A kúra

Aki nyilatkozik: Till Zsuzsanna  Omorovicza Kozmetikai Kft. Country Manager és Maklári Fanni Marketing Executive

Mi a termék különlegessége, ami miatt szerinted ilyen előkelő helyezést ért el a versenyben?

A Kúra egy 9 napos intenzív ampulla program, amely 3 különböző fázisból áll. Az első fázis nagy hatékonyságú savakat tartalmaz, melyek újjávarázsolják az arcbőrt. A második fázis nagy mennyiségben tartalmazza az Omorovicza által kifejlesztett és szabadalmaztatott Healing Concentrate™ hatóanyagot, amely regeneráló erejének köszönhetően feszesebbé, rugalmasabbá és fiatalosabbá teszi a bőrt. A harmadik fázis különleges olajok keveréke, melyek újjáépítik és feltöltik az arcbőrt.

Milyen tanácsot tudnál adni a termék használatához?

Akkor kezdjük el A Kúrát, amikor biztosak vagyunk benne, hogy egymás után 9 napon keresztül folyamatosan tudjuk használni, hogy maximálisan ki tudja fejteni hatását. Az ampullákat esténként használjuk arctisztítás után, az első fázisnál pedig másnap mindenképpen használjunk fényvédőt. Érdemes megismételni évente néhány alkalommal vagy amikor különleges alkalmakra készülünk.

Milyen volt a te legelső találkozásod a nyertes kozmetikummal?

Már a csomagolása is lenyűgöző, nagy izgalommal kezdtük el használni. Tiszta és hatékony összetevőinek köszönhetően azonnal látható eredményt biztosított, a program végeztével bőrünk kipihent és ragyogó, vitalitása visszatért.

Mai téma:

Rubint Réka elárulta szépségtitkát!

Belehallgatok